mandag den 6. juni 2011

I SURVIVED

Ok så vi skruer lige tiden en lille uges tid tilbage, og pludselig så står man over for en morgenfrisk studine på vej ned på studiekontoret for at trække sit emne til sin psykologi eksamen. Det er jo egentligt en dejlig morgen med både solskin og syngende fugle, og skønt er det da også at se en masse dejlige mennesker som man ikke har set i evigheder grundet den lange læseferie, så hvordan kan noget overhoved tænkes at gå galt…. Men jo så sker det der bare ikke måtte ske, jeg slår forventningsfuld med terningen for at finde ud af hvad jeg skal bruge den næste uge på at skrive om, og så ser jeg med gru i øjnene at jeg har slået den frygtede 4’er hvilket betyder at jeg nu skal til at skrive om Piaget og Vygotskijs teorier om læring AAAAAARGHHHHHHH!!!! Det eneste emne som jeg bare har fattet brik af i løbet af det sidste års psykologitimer, så væk var den glade optimistiske studine og vupti så var hun blevet forvandlet til et monster af snot og tåre der kun er i stand til at se en uge med pinsler foran hende….

…Og så tilbage nutiden monstret er væk igen, og den glade studine er tilbage. For når alt kommer til alt så var den sidste uges tid jo faktisk ikke så slem endda, hvilket jeg er sikker på kun kan skyldes min fantastiske kæreste der hjalp mig gigantors meget med at lærer stoffet på rekord tid. Så nu er opgaven blevet lavet færdig og er klar til at blive printet og afleveret i morgentidlig, og er selv ret godt tilfreds med resultatet ^_^.

Så hvordan kan man bedst fejre at en uge i selskab med Piaget og Vygotskij endelig er slut? Hvis man er ligesom mig, ja så skal det da fejres med noget rigtig god mad. Så i dag stod menuen på en rigtig lækker kylling og bacon sandwich med hjemmerørt mayo, hjemmebagt brød og hjemmebrygget saft (don’t worry er ikke så sindssyg så jeg lige biksede alle de hjemmelavede ting sammen i dag, brødet er hevet op af frysere, saften fundet i skabet og ja well mayonnaisen blev lavet i går)

Sandwichbunden blev smurt med mayonnaise, en stor håndfuld salat blev kommet oven på efterfulgt af kyllingeskiver, bacon, tomat, agurk, forårsløg og til sidst blev der smurt en blød avocado på sandwichtoppen. Ja jeg har sagt det før men siger det gerne igen "den var yummylicious

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...