søndag den 1. december 2013

PAUSE PÅ UBESTEMT TID...



Så er tiden kommet...

Jeg har brug for en velfortjent pause fra stresset som er en blog (hvor underligt den end lyder)

Derfor vil jeg nu tage mig en lille pause fra blog verdenen, så mine kære læsere og venner. Jeg håber I vil finde glæde og inspiration fra mine mange, mange tidligere indlæg og jeg vender tilbage når musen og glæden for blogging rammer igen. 

God appetit til alle jer Sultne Studerende derude til vi skrives ved igen...

6 kommentarer:

  1. God beslutning! Man skal kun blogge, så længe det gør én glad og giver energi. Håber, pausen hjælper, og musen vender tilbage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at en lille pause hjælper på skrivelysten, og hey om ikke andet kan jeg jo gå og samle ideér som skal deles her på bloggen når jeg vender tilbage

      Slet
  2. noooooooo, ej for søren øv.

    SvarSlet
  3. Hej -
    Jeg ville bare sige at jeg synes at det er ærgerligt, at der ikke kommer noget fra dig i et stykke tid, for jeg kan rigtig godt lide din blog. Men du har helt ret i at det vigtigste er lysten ved bloggen. Jeg håber at den kommer igen :) Indtil videre vil jeg i hvert fald tjekke dine gamle indlæg.

    Med venlig hilsen Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Bloggen kommer helt sikkert igen, men på nuværende tidspunkt skal jeg lige fokusere lidt på min uddannelse og hverdagen generelt. Men bare rolig før eller siden kommer jeg tilbage til tasterne :)

      Slet
  4. Øvvvvv.. Kommer til at savne dig hehe :-)
    Men god "ferie" så længe, det fortjener du!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...