lørdag den 2. juli 2011

ØST VEST HJEMME BEDST

OMG har så nu netop indset at det nok ikke var den bedste idé i verden at tage i IKEA på en lørdag eftermiddag i sommerferien, der var jo like bare en million mennesker derinde i dag, men hey jeg fik da både fundet mig et lækkert spisebord med stole, en tv-bænk og en masse andet gejl til min nye lille fine lejlighed.

Men ja brugt jo det meste af eftermiddagen i IKEA så da vi vendte næsen hjemad igen fik min kæreste den geniale idé at holde ind og tage lidt take-out med hjem fra Dominos, og ja er jo ikke ligefrem fordi jeg har de store erfaringer med pizzaer fra Dominos men deres hvidløgsbrød med marinara sauce er bare mere end guddommelige – et enkelt af dem og så er jeg mere end mæt og tilfreds*

Men nu hvor aftensmaden i dag bestod af take-out, så var det jo en oplagt mulighed til lige at finde et af de måltider frem fra arkivet der aldrig nåede at blive lagt ud


Ja det her er jo sikkert i den grad det mange forbinder med et rigtigt sommermåltid: en lille lækker grøn salat med en simpel vinaigrette** nogle krydrede kyllingelår og en kartoffelsalat som efterhånden er den eneste kartoffelsalat jeg laver da den altid er et kæmpe hit

* Ja jeg mener selv at jeg laver nogle vildt gode hvidløgsbrød, men hvis jeg selv skal sige det så har jeg endnu ikke smagt et hvidløgsbrød der overgår deres

** 3 dele olie, 1 del citronsaft, salt og peber og lidt dijonsennep

1 kommentarer:

  1. Din opskrift på kartoffelsalataen må du da godt lige sende i en mail så jeg kan lave det til manden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...