onsdag den 16. november 2011

BØF BEARNAISE MED LIDT HJÆLP FRA HR. JENSEN



Her til aften stod menuen på bøf bearnaise hvilket rent faktisk viste sig at være ret billigt da jeg både havde bøf og kartoffelbåde i fryseren, så det betød jo at det egentligt kun var salat og bearnaisesaucen der lige skulle købes og her valgte jeg nu altså den nemme løsning med en pose blandet salat og en flaske af Jensen's bearnaisesauce.
Egentligt plejer vi her hjemme at købe Knorr's (men en lille hemmelighed, jeg er egentligt ikke heeeelt så begejstret for den men det hjælper dog at gøre den mere syrlig med enten citron eller eddike) men efter at jeg i dag smagte den fra Jensen's kan jeg da roligt sige at det nok bliver den jeg holder mig til fremover, for den var virklig god. Ja jeg vil næsten gå så langt som at sige at den kommer op på siden af en god hjemmelavet bearnaisesauce.
Men opskrift kommer der jo så ikke noget af i dag for der er skam ikke mere til aftenens måltid end det man kan se på tallerken nemlig: en god stegt bøf, lidt salat, ovnkartofler og opvarmes bearnaisesauce. Men hey ngen gange er det nu også meget lækkert med de simple løsninger

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...