fredag den 25. november 2011

BLOG AWARD




Wow blev da helt overrasket da jeg så at jeg havde modtaget en blog award fra Mademoiselle Black. Det er jo en forholdsvis ny blog jeg har så det er da en positiv overraskelse af få min første blog award efter så kort tid, og samtidig så kan man jo naturligvis ikke blive andet end utrolig glad for at der er nogen der går rundt og synes om den mad jeg viser frem her på bloggen.

Jeg skal sende awarden her videre til 5 andre bloggere der har under 100 faste læsere, og svarer på de 5 nedenstående spørgsmål.

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg har altid kunne lide at lave mad, og specielt når jeg fik muligheden for at lave mad til andre. Så da jeg flyttede for mig selv sidste år var det jo oftest bare mig selv jeg lavede mad til så jeg havde ret svært ved at finde motivationen til at lave sådan rigtig mad til mig selv, dette betød at aftensmaden ofte bare stod på en simpel sandwich, en salat eller slet ikke noget. Så da min kæreste fandt ud af at jeg ikke rigtig spiste noget ordentlig hvis det bare var til mig selv, ja så var han mildest talt ikke helt glad. Så det betød at han ville finde ud af hvad der kunne motiverer mig til at spise bedre når jeg var alene, og inden længe var Den Sultene Studerende født hvilket betød at der pludselig var mange andre end bare mig selv jeg lavede mad til hvilket betød at min madlavnings motivation langsomt kom tilbage så jeg også fik noget rigtigt mad at spise i hverdagene og ikke kun i weekenderne når jeg var sammen med min dejlige kæreste

2. Hvilke blogs følger du?
Af danske blogs kommer der her lige nogle stykker jeg er særlig stor fan af:
Louise madblog
Maden i mit liv
Newyorkerbyheart
Bento - madpakker med stil 
Pilles univers 


3. Favorit farve?
Helt klart limegrøn elsker simpelthen den farve, og det tror jeg snart alle i min omgangskreds kender, specielt min svigermor ved at jeg er glad for den farve og jeg har snart fået en masse køkkengrej i den farve af hende både dørslag, drikkeglas og til min fødselsdag fik jeg endda også en alfie termokande i limegrøn - den tog i sær kegler da jeg ikke havde en termokande i forvejen

4. Favorit film?
Der er mange tror ikke jeg ville kunne nævne bare en der var min absolutte yndlings men kan lide de fleste film, lige fra gode gamle danske film til amerikanske komediefilm

5. Giv awarden videre:
Jeg vil sende den her blog vidre til
Amalies mad på SU
Min verden
Pilles univers
Hjemmebagt
Signes Mad

Jeg håber at i alle vil modtage blog awarden

1 kommentarer:

  1. Dejligt at du blev glad for awarden :-) Det motiverer også, at ens blog bliver værdsat af andre :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...