torsdag den 28. maj 2015

THROWBACK THURSDAY - UGENS MÅLTIDER


Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Vi blev inviteret på grill og melodi grand prix så her stod menuen på lækre grillede bøffer, kold bearnaise, salat og for mit vedkomende ovnstegte bønner mens resten af selskabet fik kartofler

Søndag:

Vi var på pinse udflugt med mine forældre rundt i det danske land og endte nede på Møn hvor de trakterede med vildsvine burger hos Færgemandes hus. Det var virkelig lækkert, men burgeren blev serveret med fritter til og jeg var faktisk ikke sikker på hvordan de ville påvirke mit blodsukker nu hvor jeg havde været fri for hurtige kulhydrater i tre dage. Til at starte med gik det fint og jeg regnede med at de ikke ville påvirke mig, men oh boy blev jeg klogere for der gik ikke mere end en halv times tid før det begyndte at snorre i armene og hovedet begyndte at værke. Det fortsatte faktisk hele aftenen og det meste af mandagen også, så nu har jeg da fundet ud af at kartofler er et no go for mit vedkommende

Mandag:

Stadig mærket af eftervirkningerne fra gårsdagens fritter stod det på et aften måltid med lavt G.I* så kroppen kunne blive frisk igen. Derfor lavede jeg en langtidsstegt bov steak med en stor portion dampede grøntsager fra fryseren og "faux-tato salad" blomkål maskeret som kartoffelsalat. Da vi stadig er i gang med at udrydde de ting som jeg ikke længere kan spise herhjemme fik drengene fritter til maden i dag. 

Tirsdag:

Middagen stod på C's bolognese og fuldkorns pasta

Onsdag:

Spicy dirty rice med en masse grøntsager og hakket svinekød

*Glykæmisk index 

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...