tirsdag den 6. december 2011

PUSTERUM





De fleste nåede nok at lægge mærke til at jeg her i anledningen af december gav mig i kast med at lave en lille julekalender, og de fleste har jo nok også lagt mærke til at den blev fjernet igen. Jeg er meget ked af at sige det men der kommer alligevel ikke nogen julekalender her bloggen (i år i hvert fald) Der har simpelthen været alt for rodet i mit hoved til at jeg kunne overskue at lave en ordentlig julekalender, så der jeg for femte gang sad og famlede i blinde for at finde på hvad der skulle være bag dagens låge valgte jeg at afslutte projektet da jeg ikke havde lyst til at det færdige resultat ville blive alt for sjusket og uinspirerende. Men ja udover det, så ved jeg godt at jeg her på det seneste ikke har været så aktiv, men det er for det meste fordi jeg har været i lidt af et "dark "n" twisted place" og derfor vitterligt ikke har følt nogen inspiration overhovedet til at lave mad så maden har her det sidste stykke tid bare været noget der skulle overstås (I know, jeg virker tit glad og bubbly men jeg har altså også bare noge af "De der" dage) Men nu er jeg så småt ved at være tilbage til mit gamle jeg hvilket vil sige at jeg har fået lysten til at lave mad tilbage... YAY!!!

3 kommentarer:

  1. det er sku helt i orden, sådan har vi andre det jo også. og man skal have lyst til at blogge, og lave mad, osv. det er ikke noget man skal gøre for andres skyld..
    men go bedring hvis man kan sige det . hehe

    SvarSlet
  2. Åhr Trine'musen, det er da helt iorden! Der er ikke noget værre end at stresse rundt og lave tingene halvhjertet, så er det meget bedre med en pause, så det er meget godt du lige tænker på dig selv og skruer lidt ned for tempoet..Vi(læsere)vil altid være her til at læse din blog, lige meget hvor længe der går før der kommet nyt ind :) For din blog er smadder go', og er bestemt værd at vente på <3 Knus Rikke

    SvarSlet
  3. 1000 1000 1000 tak skal i have begge to det er virkelig sødt af jer, men ja det er helt rigtigt at man af og til lige må træde et skridt tilbage og tænke lidt på sig selv sådan så man kan komme lidt ind i kampen igen uden at miste pusten alt for hurtigt ^_^

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...