mandag den 28. maj 2012

BRUSCHETTA, 1-ÅRSDAG OG EN LILLE GAVE


Tirsdagens tallerken med avocado- og tomat-timian  bruschetta


Så sad man lige og ville blogge lidt om tirsdagens mad da det lige pludselig som et lyn fra en klar himmel, gik op for mig at bloggen allerede har rundet sit første år. Hold da helt ferie hvor tiden dog har gået hurtigt, tænk sig at jeg for et år siden startede ud med en lille bitte blog som jeg egentligt ikke troede kunne interessere andre end mig selv, og nu sidder jeg godt og vel et år senere og ser den blomstre for øjnene af mig. Men det er ikke kun min fortjeneste, det er også alle mine dejlige læseres fortjeneste, og derfor vil jeg lige bruge et øjeblik på at sige tak til mine trofaste læsere for, for uden jer ville Den Sultne Suderende ikke være hvad den er, for I er motivationen der får mig til at have lyst til at skrive inspirerende indlæg, og jeres kommentarer er intet mindre end guld værd i mine øjne, derfor prøver jeg også at svarer tilbage på alle dem jeg kan. Som en lille ekstra treat vil jeg derfor bruge 1-årsdagen til at forkæle jer læsere med min første give away her på bloggen. Vinderne, der vil nemlig blive trukket både en første og en anden præmie, vil blive trukket når jeg runder de 40 læsere. Nedenfor kan i hører lidt om præmierne og hvad man skal gøre for at få fingrene i herlighederne.

1. præmien er en anordning jeg helt sikkert også selv skal have fingrene i her til sommer, og jeg er rimelig sikker på at den kommer i min top 3 over sommer køkken gadgets den her sommer, det er nemlig en "lav din egen slush ice kop"
(man kan se en reklame af lidt ældre dato HER)

2. præmien er i næsten samme boldgade som 1. præmien her har vi bare med nogle ispinde at gøre hvor de har en lille fordybning i toppen, og her kan man jo fylde frisk frugt i, flødeskum, chokolade eller andre spændende sager

Hvis du vil være med i lodtrækningen skal du såmænd bare vælge hvor mange lodder du vil deltage med.
1 lod for en kommentar til dette indlæg
2 lodder for en kommentar til dette indlæg + man bliver fast læser
3 lodder for en kommentar til indlægget + fast læser + link til give away'en på egen blog

15 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle lækre præmier! Jeg vil gerne være med og jeg er allerede fast læser af din blog :-)

    SvarSlet
  2. Uh hvor lækkert, jeg hapser 2 lodder :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din fine blog Andersen, og super fin konkurrence :D

    SvarSlet
  4. Fine, sommerlige præmier. 1 lod til mig, tak Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Lækker sommerkonkurrence, jeg er på!

    SvarSlet
  6. Tillykke med 1års-dagen! Skal helt sikkert prøve nogle af dine opskrifter, man bliver altid så sulten af at kigge på din lækre blog!! :D

    Knus Rulle

    SvarSlet
  7. Jeg er også med på 2 lodder, har været fat læser lææææænge :D

    SvarSlet
  8. Faldt over din blog i går, ledte efter doughnutopskrifter og faldt over din opskrift.
    Jeg er også studerende og elskerelskerelsker at lave mad (i mit alt for lille køkken - hvem i alverden tror, et thekøkken med alm. komfur og ovn udgør et køkken!? - så jeg glæder mig til at følge med i din blog.
    Jeg har klikket mig på som fast læser og smider et link til din blog på min blog - der er mange, unge mennesker på blogsiden, jeg er på og de vil sikkert nyde godt af din blog. :)
    Du kan se bloggen her: http://blog.dk/b/137995

    Mvh Helene

    P.S: Damn you for making me hungry! ;)

    SvarSlet
  9. hej trine tillykke med det første år, super sjove ispinde, når børnebørnene kommer på besøg

    SvarSlet
  10. Hey girly.
    Du er kommet langt siden et projekt i 3.g satte ideerne i gang i dit hoved.
    Synes det er awesome hvad du gør! Ville ønske jeg havde dine talenter i køkkenet, men er glad for jeg kan nyde dem herover.
    Er stolt af dig .
    :)

    SvarSlet
  11. Hejsa!

    Jeg deltager med 3 lodder! :)
    Men jeg er allerede fast læser via Bloglovin', eller er det et andet sted man skal være det? :S
    Skal du også have linket til min blog? :-)

    SvarSlet
  12. Nej mm kan sagtens være fast læser gennnem bloglovin også :)

    SvarSlet
  13. Ihhhh altså hvor det varmer at se sådan en besked, er super glad for at kunne inspirere lidt hist og her selv om det hele bare startede som sådan en lidt hygge dagbogs agtig ting har bloggen jo snart vokset sig stor og fin :D

    SvarSlet
  14. PS. Jeg vil da meget gerne have et link til din blog

    SvarSlet
  15. Det er nogle rigtig fine ting ;o)
    1 lod til mig..
    Kh Charlotte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...