fredag den 11. maj 2012

FULD GANG I BAGERBUTIKKEN

Det er nok næppe gået nogen forbi at det lige har været storbededag, der var i hvert fald stor fokus på det på skolen hvor det var blevet min klasses tur til at stå i bageriet, og her var vi stort set hele ugen op til storbededag og det betød da selvfølgelig at vi skulle lave en masse hveder. Men nu skulle vi ikke bare stå og laver hveder til os selv (eller de kære grise der er så heldige at få køkkenaffald og rester), For torsdag i sidste uge (aftenen hvor der traditionen tro spises varme hveder) åbnede kokke eleverne en lille bagerbutik hvor vi kunne opleve en reel salgs situation, og i denne lille bagerbutik kunne både pensonister, familie og andre der havde lyst komme forbi og købe hveder og andre bagte lækkerier til en ret billig pris.

Her kommer der lige et par billeder af nogle af de ting vi havde til salg.




To slags tærte en med bær og en med pære (jeg var specielt glad for pæretærten, og den rest jeg fik med hjem blev ikke delt velvilligt med C, til gengæld fik han fornøjelsen af kærnemælkshornene





De er dog ikke tørre og kedelige ligesom dem fra guldbageren, men jeg vil nu stadig hellere have dem jeg selv laver, de er bare lidt mere søde og hade en del mere romsmag









Ja man skulle jo tro at det var gulerodsmuffins, men det var faktisk æblemuffins. Der var bare lige et par misforståelser så de endte altså med at blive pyntet som små gulerodskager :)






3 kommentarer:

  1. Er du sindssyg, hvor kunne jeg have købt mig fattig der. Hvor ser det lækkert ud :)

    SvarSlet
  2. Ja vi fik også solgt godt den dag, der var nu ikke så mange kunder men dem der kom forbi købte da pænt til :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare lækkert ud.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...