fredag den 3. april 2015

THROWBACK THURSDAY - UGENS MÅLTIDER


Denne uge har stået i nemhedens tegn, med retter som har krævet et minimum af tid i køkkenet. Jeg er stadig rimelig træt efter arbejde, og det er noget som vores aftensmad i den grad bære præg af. Derfor har vi fået så sofistikterede retter i hverdagene som bl.a. pitabrød og pasta ala dolmio. 

Weekenden blev nydt i fulde drag og mens batterierne blev ladet op til endnu en arbejdsuge... ok halv arbejdsuge, for påskeferien starter jo på torsdag, så fik jeg også kræset lidt mere for vores aftensmad, arbejdet lidt med de mange hundrede madbilleder som ligger på computeren  og venter på at blive delt her på bloggen, og sidst men ikke ikke mindst fik jeg også både læst i min nuværende hyggelæsnings bog og set nogle af alle de film som har ligget og kaldt på mig i ugens løb. Så alt i alt en meget god uge hvis jeg skal sige det selv.


Torsdag:

Pitabrød med en masse grønt, skinketern, BBQ glaserede cocktailpølser og cremefraiche dressing

Fredag:

Vi fik biletter til Gintbergs nye comedy show i Ringsted, da et vennepar som ellers havde købt billeterne var på sygehuset for at føde deres barn nr. 2. Kæmpe tillykke til dem, og tak for biletterne. Derfor fik vi lynaftensmad i form an bacon 'n' egg sandwich inden vi skulle ud af døren 

Lørdag:

Langtidsstegt bovsteak vendt i en urte rub med hjemmelavet rødvinssauce, kartoffelrösti og kogte ærter


Søndag:

Svigermor havde fået en lille ny hundevalp som vi skulle ned og hilse på, nede på Møn. Derfor fik vi pasta bolognese til aftensmad da det var både hurtigt og nemt, vi skulle jo tidligt hjem så jeg kunne komme afsted på arbejde dagen efter.


Mandag:

C lavede pasta bolognese ala mamma dolmio 


Tirsdag:

Jeg brugte resterne fra gårsdagens aftensmad til at lave indbagt pasta med bacon og cheddar, og bare for at det ikke skulle blive alt for tungt kom der også en lille grøn salat på bordet


Onsdag:

Vi udnyttede at det lige havde været lønningsdag og bestilte takeout

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...