onsdag den 11. april 2012

MADPAKKE MED SMIL-FAKTOR




Det her lydder nok lidt paradoksalt men kantinen på kokkeskolen er bare mere end ringe, ja jeg vil næsten vove at påstå at enhver bakeoff bolle fra 7-eleven  er bedre end det de kan tilbyde - hvilket jo faktisk er rigtig sørgeligt når man tænker på hvor vigtigt det er med en god og nærende frokost. Så når der er lange dage på skemaet (uden at vi skal i køkkenet), ja så er min madpakke næsten livsnødvendig for at jeg kan komme igennem dagen, uden alt for meget koncentrationsbesvær. Og imorgen kan jeg se frem til en af de ekseptionelt lange dage, jeg mener jeg tager hjemmefra kl 6:45 for at kunne være i skole til kl 8:20 hvilket egentligt ikke er så slemt når først man har vænnet sig til det, men i morgen har jeg først fri kl. 15:30 fra skolen og det  betyder at jeg som det tidligste ville kunne være hjemme igen kl 17:00.... suk.

Men så er det jo i det mindste godt at jeg har en lækker madpakke med til frokostpausen, og det er faktisk ved at være ret lang tid siden jeg sidst har lavet en madpakke der så så fin ud som den her, så jeg glæder mig faktisk allerede til frokostpausen i morgen :)

Øverst: Pasta carbonara fra aftensmaden pyntet ed små gulerods blomster Nederst: Cherry tomater, kiwi fugt og lidt chokolade til dessert

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...