fredag den 27. april 2012

SVIGERFAR OG GRISEFEST

I lørdags var C og jeg inde i Brøndby for at fejre hans fars 50 års fødselsdag der bød på både vinsmagning  med og tapas og helstegt pattegris… Mums siger jeg bare (selvom jeg faktisk ikke kan lide vin, ja så smagte tapassen nu stadig godt) Der er egentligt ikke så meget mere at fortælle andet end at svigerfar blev fejre med maner, så her kommer der lige nogle billeder af det lækre mad der blev serveret

Buffeten med alle herlighederne


En tomatsalat med løg, feta og oliven En tomatsalat med løg, feta og oliven

Salat med vandmelon, ærter, babyspinat og løg


Pastasalat med squash

Flødekartofler (var nok udover grisen det jeg spiste mest af denne aften)

Halve bagte kartofler med masser af krydderier

den udskårne gris på grillen

Endnu et bilede af den lækker gris (kan man andet end at elske sådan et syn)

Inden C og jeg tog hjem nåede jeg lige at få reddet Øffes hoved med mig, slagteren ville bare smide det ud og det synes den her sultne studrende altså var synd. Så køddet blev pillet af hovedet, og der var faktisk overraskende meget tilbage, og endte med at komme i pitabrød dagen efter

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...