fredag den 2. august 2013

SNYDE PIZZA


Ja her de sidste par dage har jeg været rigtig skidtmads, og har ligget i sengen med en spand troligt stående ved siden af. Ja jeg ved godt at det ikke lydder rart, og tro mig det har det heller ikke været, men jeg skal nok sparer jer for alle de klamme detaljer. Det eneste jeg faktisk lige ville dele med jer var de her små snyde pizzaer som vi fik at spise i går, og ja endnu engang er det lykkes mig at lave noget som jeg ikke er helt sikker på at man kan klassificere som en egentlig opskrift men hey i får den altså lige alligevel 

Jeg lavede to slags snyde pizzaer, en i hawaii style med tomatsauce, ost, skinke og ananas....

a
... og en med tomatsauce, ost, skinke og peperoni

a
Snyde pizzaer - 1 pers:
3 - 4 skiver toastbrød (alt efter hvor sulten du er)
3 spsk. pizzasauce
Pizza topping efter eget valg (jeg brugte som sagt, skinke, ost, ananas og peperoni)

Forvarm ovnen til 200 grader

Mens ovnen varmer op smøre man toastbrødene med tomatsaucen.

Herefter kommer man det fyld man har lyst til at have på sine "pizzaer" 

Bag nu "pizzaerne" i små 10 - 15 min. eller indtil osten er smeltet og brødene er blevet lækre gyldne og sprøde

3 kommentarer:

  1. Snydepizza er altid en ven i nøden - jeg bruger ofte pitabrød til formålet!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Mmmm ikke dårligt ;) Nogle gange er det altså bare for besværligt at at lave almindelig pizza! Har selv lavet "snyde pizza" og det smager jo fortræffeligt! ;)
    Hilsen fattig-bloggeren

    SvarSlet
  3. Det ser jo helt vildt lækkert ud!!

    Jeg er ny blogger for Peepers, tjek den ud hvis du har lyst.
    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...