fredag den 8. juni 2012

HELT NY BLOG, JA ELLER NÆSTEN DA





Ja den opmærksomme læser har nok opdaget, så er der sket lidt nyt her på bloggen, den har så at sige fået sig lidt af en sommer makeover og er kommet over på sit eget domæne* takket være de søde mennesker fra BlogHQ, de har nemlig designet et helt nyt design til bloggen. Dvs. jeg skulle give dem nogle prej om hvad jeg godt kunne tænke mig, og så ville de designe bloggen ud fra dette, og jeg må indrømme at de fangede mine nok lidt flyvske prej helt fantastisk godt, for efter bare to udkast ramte de plet. Og jeg kan kun sige at jeg er mere end ovenud tilfreds med resultatet specielt min fine headder (ja det hedder sådan et billede for oven vist) er jeg helt pjattet med - og jeg håber også at I kan lide bloggens nye udseende og finder det en smugle læser- og brugervenligt :)

Det skal dg siges at selv om udseendet har ændret sig og der er kommet nogle flere topmenuer til, ja så vil selve bloggen ikke ændre sig. Jeg er stadig på SU og den mad jeg laver vil derfor osgå stadig afspejle dette - selvom jeg nok af og til finder tid og plads til et køkken eksperiment eller to der går lidt ud over hverdags maden. en så vil alt jo også være som det plejer ikke sandt ;)

Jeg tror faktisk ikke at der er mere at sige om flytningen på nuværende tidspunkt andet end at hvis der skulle være nogle der sad og havde nogle spørgsmål eller kommentarer ja så er jeg da mere end villig til at besvarer disse.


*Det betyder også at al trafik fra den tidligere blogspot adresse vil blive henvis her til den nye adresse, så der burder der ikke være nogle problemer

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...