fredag den 15. juni 2012

NYE KOGEBØGER



Jeg ved ikke hvor mange der så det men inde på den søde Marians blog var der fornyligt en give away hvor en heldig sjæl kunne vinde Louisa Lorangs nye kogebog "Vild med hverdagen", og af en eller anden mystisk grund var det mig der endte med at være den heldige sjæl der fik bogen (YAY!!!)  Den kom med posten for nogle dage siden og er allerede blevet gennemlæst flittigt, og jeg glæder mig allerede sindsygt meget til at prøve hendes lækre retter. Jeg vandt med en kommentar om en af mine mange livretter, nemlig stegt fiskefilet med nye kogte kartofler og persillesauce, så hvad kunne være mere passende end at lave lige præcis denne ret til aftensmad når nu bogen var i hus. Faktisk var det kun mig der fik det at spise for min kæreste C og vores roomie var at den overbevisning at de kun kunne spise fiskefilet på rugbrød og remo på toppen - ja det var jo nærmest mere synd for dem end for mig for så var dere mere sauce og kartofler til mig.



Nu er titlen jo "Nye kogebøger" så jeg ville lige vise det sidste nye skud på stammen, da jeg kom hjemfra skole i dag havde min kæreste nemlig lagt overstående på mit natbord, selveste Julia Childs kogebog "Mastering the Art of French Cooking" en bog jeg har været helt syg efter at få fingrene i siden jeg første gang så filmen "Julie & Julia". Man må jo sige at han forkæler sin prinsesse lidt nu her hvor sommerferien skydes igang,  så gæt lige vad min sommerferie skal gå med, jep der skal læses kogebøger i lange baner - nok også en af mine yndlings beskæftgelser  :)


0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...