søndag den 3. juni 2012

ABC-SANDWICH



Ihhhh altså så havde jeg lige fundet den her super fede blog fornyligt da jeg sad og surfede lidt rundt på nettet. Den var bare spræng fuld af lækker mad og god inspiration, men nu kan jeg jo så selvfølgelig ikke huske hvad den hed... øv altså!

Men anyway det var på det her "mystery blog" at jeg så den her virkelig lækre udgave af en grilled cheese sandwich med avocado, bacon og ost (Deraf navnet ABC-sandwich), og der er helt sikkert en sandwich der kommer til at være en fast del af mad-repertoiret her hjemme når man kommer sent hjem og skal have noget hurtigt og lækkert i skrutten

Imellem to skiver toastbrød kommes der ost, avocado skiver, tomat skiver og bacon.
Steg sandwichen i smør på en pande indtil den er gylden, sprød og osten er smeltet

5 kommentarer:

  1. Det lyder enormt lækkert! Jeg tror aldrig jeg har opvarmet avocado før - det må jeg prøve af :D

    SvarSlet
  2. De var også første gang for mig, og jeg må indrømme at jeg var lidt mere end skeptisk, men det smagte bare super godt jeg blev i hvert fald fan af det med det samme ^_^

    SvarSlet
  3. Hurra Trine! Du har vundet i min give away: Vild med hverdagen af Louisa Lorang! Klik ind forbi og send mig en mail med din adresse og så er der snart en lækkerbisken af en opskriftsbog på trapperne hos dig!

    Glædelig mandag og tillykke!

    SvarSlet
  4. Skal baconen forsteges eller er det råt når det bliver lagt i? (måske dumt spørgsmål men jeg har aldrig været en ørn til at svinge stegepanden mod andet end min kære kæreste;P)

    SvarSlet
  5. Nej det er da slet ikke et dumt spørgsmål. Personligt synes jeg at baconen skal forsteges da sandwichen ikke skal have så længe på panden

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...