tirsdag den 25. december 2012

JULEGODTER TIL NABOERNE

En sød julegodtepose til naboen, veninden eller andre man holder af

Lillejuleaften skulle C og jeg til Møn for at fejre jul med hans mor, men inden vi tog af sted så synes jeg lige at jeg ville forkæle naboerne lidt med nogle julegodter. Derfor fandt jeg nogle julekager frem fra skabet som er blevet lavet i løbet af December og pakkede dem pænt ind i nogle små cellofan poser og bandt en fin sløjfe rundt om. Desværre var der ikke nogle hjemme da vi gik rundt i boligblokken for at ønske vores naboer en glædelig jul, og poserne var en lillesmugle for store til at kunne komme i postkasserne så derfor må vores søde naboer vente med at få deres julehilsen til efter jul... men jeg er sikker på at den vil blive taget lige så godt i mod efter jul som den ville være blevet før jul :)

Find nogle julekager frem til at fylde poserne med.

Klip derefter nogle store kvadrater i cellofan...

... Læg nogle julekager på midten af et kvadrat...

...Og bind en sløjfe rundt om.


0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...