mandag den 9. januar 2012

EN LAAAAAAAANG DAG I PRAKTIKKEN...



Jeg tror aldrig at mit hoved har været så træt som det var da jeg kom hjem fra min praktikskole i dag, jeg mener jeg nærmest slæbte min taske hen ad gulvet og faldt hurtigt om på sofaen. Så jeg orkede næsten ikke at lave frokost men fik dog taget mig sammen til at lave en rigtig "hjerne"- frokost/eftermiddags snack der kunne sætte hjulene lidt igang igen så jeg kunne få energien op til at forberede mig lidt på ugens kommende lektioner.
Kort fortalt bestod mit lille power måltid af gulerodsstave, agurkestave, og skiver af grillet brød skåret i stave og så havde jeg fundet mig et lille bæger med humus fra den lokale købmand til at dyppe alle stængerne i.

Mums jeg kan kun sige at det lille bæger slå humus fra dåse med længder, jeg kommer helt sikkert til at købe det igen (ja af og til er jeg altså for doven til at slæbe blenderen frem og lave det fra bunden


2 kommentarer:

  1. hvor har du købt humus'en :D ser dejlig lækkert ud :D

    SvarSlet
  2. Lige den her er købt i grønthandleren i Sct. Jørgensparken i Næstved men vil næsten tro at man kan finde lignende i andre grønthandlere der forhandler etniske varer

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...