onsdag den 4. januar 2012

I'M BACK!

Ahhh endelig er jeg tilbage i det vidunderlige blogunivers efter en lidt ufrivillig pause, der var resultatet af at jeg det sidste stykke tid har skulle forberede mig til min praktikperiode hvor jeg har skulle lave lærerplaner til 5 ugers engelsk forløb i både 4. 5. og 6. klasser. Men en anden grund til den ufrivillige pause var også at jeg selvfølgelig har været så uheldig at have haft et mindre uheld med min computer der lige pludeslig gik helt i kagemand og måtte sendes til en reparation da hele systemet skulle gendannes (hvilket var en kæmpe strs faktor da det selvfølgelig skete lige før min praktik periode skulle begynde) :(

Men selvom det er lidt øv at der ikke var nogle data fra computeren der kunne redes havde jeg dog heldigvis  fået lavet en backup af alle mine filer så de gik da heldigvis ikke tabt. Så nu hvor jeg har fået min lille baby tilbage kan jeg endelig komme igang med at blogge igen, for jeg må være ærlig og sige at der efterhånden ligger en del billeder på mit camera der bare venter på at kunne blive delt her inde på Den Sultne Studerende

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...