søndag den 29. januar 2012

ENDNU EN LANG DAG PÅ PRAKTIKSKOLEN...

Frikadelle sandwich i hjemme lavet bolle, rødsnackpeber, agurkestænger og pomelo

...Og det betyder at der må en madpakke med i skole igen i morgen. Og nu ligger landet sådan at jeg kender mig selv nok til at vide at jeg ikke ville få lavet madpakken hvis jeg skulle stå tidligt op og lave den i morgen tidligt, så for at undgå at skulle rende rundt med knurrende mave blev madpakken pakket mens resterne fra aftensmaden blev pakket væk.
Vi havde fået reste sandwiches til aftensmad med rester af flæskesteg og frikadeller, så der kom selvfølgelig en lille frikadelle sandwich i madpakken sammen med rødsnackpeber, agurkestænger og pomelo - Jeg glæder mig allerede til morgendagens frokostpause, og mon ikke jeg får et misundeligt blik eller to på lærerværelset når madpakkerne kommer på bordet

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...