torsdag den 26. januar 2012

SUSHI-BØLGEN, NOK IKKE EN JEG KOMMER TIL AT HOPPE PÅ

En stor tallerken med reje-avocado ruler og lakse-tamagoyaki ruller

Tallerkenen var ikke helt stor nok så der var lige en lille ekstra tallerken med reje-avocado ruller

Jeg må være ærlig og indrømme at jeg faktisk aldrig havde prøvet sushi før vi lavededer her hjemme, og selvom det var rigtig sjovt at lave så må jeg sige at smagen ikke lige var mig (jeg tror at det var smagen af tangen der ødelagde det for mig) så det bliver nok ikke ligefrem noget vi kommer til at få sat på middagsbordet så tit herhjemme hvilket kæresten blev ret trist over at hører da han er ret vild med sushi.

Men fyldet kunne jeg dog godt lide specielt reje-avocado fyldet gled ret godt ned.

.
Her kommer der lige en lille video der mest af alt var min inspiration til vores hjemmelavet sushi 

(den rullede omelet "tamagoyaki" kan i den grad anbefales)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...