onsdag den 10. juli 2013

EN GANSKE ALM. ONSDAG

Onsdagens aftensmad stod på en lækker bøf, bagt kartoffel, stegte grøntsager og en svampesauce der var "to die for"


a
Ja hvis man ser på aftens tallerken kunne man måske godt overveje om det nu virkelig også var en ganske alm. onsdag, men jo det var skam ikke noget at fejre i dag selvom der blev kræset lidt ekstra for maden. Men af og til skal der jo også være plads til kræs midt i ugen, også selvom man er en sulten studerende. Jeg havde nemlig nogle champignonner liggende som ikke havde det så godt længere, og derfor fandt jeg på at bruge dem i en svampesauce, og til en god hjemmelavet svampesauce hører der sig naturligvis en god bøf til.

Derfor strøg jeg i byen så bøffen kunne blive købt, stegt til perfektion og skyllet ned med den nok bedste svampe sauce jeg har prøvet at lave... ja den var virkelig yummylicious og jeg var ret tæt på at slikke tallerkenen ren. Men hvis i tror at i får en opskrift på saucen nu, ja så må jeg desværre skuffe jer, jeg er nemlig på vej i seng så det er der altså ikke lige tid til at ordn opskriften. Så det her er må blive en rent "se hvad jeg har fået at spise af lækre ting i dag" blær' indlæg, men bare rolig i skal ikke vente særlig længe på opskriften, for den for i nemlig i morgen i en "Easy Peasy" version 

Ja i kan godt glæde jer til i morgen hvor i får opskriften, for hold nu kaje hvor er det bare en god sauce

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...