onsdag den 10. juli 2013

SOMMER GIVE AWAY

Sponsoreret indlæg

(billedet er lånt fra tastefoodfair.dk)

I sidste uge blev jeg inviteret til "Taste Food Fair 2013" af drengene Theis og Tørk, og jeg var bestemt ikke sen til at sige mange tak. Jeg mener når man elsker mad lige så højt som mig, ja så siger man skam ikke nej til fribilletter til en messe hvor man kan møde producenter, smage på deres varer og højst sandsynligt også købe nogle lækkerier med hjem.  Men ikke nok med at jeg blev inviteret, næ jeg fik såmænd også mulighed for at udlove 2 fribiletter til en heldig læser. Så hvis du kunne have lyst til at tage et smut til København mellem den 30. august og den 1. september sammen med en god ven så skal du da være med i den her give away

Man kan deltage i den her give away med op til tre lodde, ja se der blev muligheden for at vinde lige pludselig lidt større :)

1 lod = læg en kommentar herunder med din yndlings sommer opskrift
2 lodder = læg en kommentar herunder med din yndlings sommer opskrift  + bliv fast læser på enten Facebook eller Bloglovin 
3 lodder = læg en kommentar  herunder med din yndlings sommer opskrift + bliv fast læser på enten Facebook eller Bloglovin  + del give away'en på egen blog


Vinderen bliver trukket den 10. august så vi ses derinde

10 kommentarer:

  1. Uhh det kunne da være rigtig lækkert at komme en tur til kbh og få en masse lækker inspiration til madlavningen :)

    SvarSlet
  2. Min yndlings sommeropskrift er såre simpel:

    Pluk selv friske bær, jordbær, hindbær, rips, U NAME IT og spis dem med dem du holder af..

    Jeg er fastlæser på både Facebook og Bloglovin ;)

    Mathilde Pape
    Mathildepape@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Min ynglings sommeropskrift må være advokadosalat eller hyldeblomstsaft :-)

    SvarSlet
  4. Uh, min yndlingssommeropskrift? Der er jo så mange gode!
    Jeg tror dog at jeg vil vælge kyllingespyd med rødløg eller selvfølgelig koldskål.
    Elsker i det hele taget sommermad :)

    SvarSlet
  5. Hyldeblomst Spritzer :)

    Bladene fra en stængel mynte kommes i en frysepose med en håndfuld isterninger og får nogle gode gok med en kagerulle - op i et vinglas til 2 cl hyldeblomssaft (koncentrat fra Grønnegaarden) og efterfyldes med mousserende vin.

    SvarSlet
  6. Mmh hjemmelavet koldskål med friske jordbær!
    Cglindtvad@gmail.com

    SvarSlet
  7. Min yndlingsopskrift er jordbærtærte. Kunne spise det hele året rundt, hvis det skulle være. Jeg plejer at lave den helt fra bunden. En lækker mørdejsbund fyldt med marzarinmasse. Derefter skal der selvfølgelig et godt lag chokolade på og smovs (MASSER AF DET), til sidst putter jeg danske jordbær ovenpå. Det slår aldrig fejl :)

    Jeg er blevet fast læser på bloglovin :)

    Simonesoelvergren@gmail.com

    SvarSlet
  8. En af mine mange yndlingssommeropskrifter er de frosne vindruer som man kan spise som snack eller putte i drinks - enkelt men super lækkert :)

    SvarSlet
  9. Så fin præmie! Min yndlingssommeropskrift er nok maskeret blomkål - det er simpelthen så nemt, billigt og lækkert!

    SvarSlet
  10. Oh.. Lyder spændende. Min yndlings sommer spise er vietnamesiske forårsruller med chili glaze. Efterfulgt af danske bær i sukker/lime marinade.

    edslev.christensen@get2net.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...