søndag den 6. oktober 2013

LINSELUS & BILLEDSPAM

(billedet er lånt fra Anne's Hyggested)
a
Danmarks bedste livret, hmmmm om jeg  ligger inde med den opskrift kan jeg ikke svare på. Men jeg har da i det mindste et bud på hvad det kan være, og kl 20:50 i aften kan alle jer Sultne Studerende derude se mit bud på Danmarks bedste livret i programmet af samme navn på TV2Fri (hvis ikke i kan tage kanalen kan man se programmet gratis via livestreaming HER

Programmet blev filmet i maj måned og da jeg blev spurgt om ikke jeg havde lyst til at være med var det med lettere skepsis at jeg svarede ja, jeg mener tanken om at måske komme på tv var mildest talt afskrækkende. Men jeg så frygtet i øjnene og hev C med en tur til Nykøbing Sjælland hvor programmet blev filmet, og set i bakspejlet var det faktisk slet ikke så skræmmende endda og det ente da med at blive en ret sjov dag hvor vi kunne rende rundt og hyggesnakke lidt med de andre deltagere. Men hold da helt op hvor var der meget ventetid imellem de forskellige optagelser, og da jeg først skulle vise min ret til dommerne som noget af det sidste ente det med at være en meeeeeeget lang dag i det Nordsjællandske, og ja vi var også mere end grydeklar da vi kom hjem igen.

Jeg håber at i vil se med i aften, for på tros af det nervøse og alt for grinende vrag af en Sulten Studerende (som alt efter klipingen er med i aften), så er det altså et ret godt program som på grund af de tre dommere sørger for at man kun kan blive glad i låget af at se det.

Dagen startede ud kl 7 nul dut hvor C og jeg kørte fra Næstved, og på tidspunktet havde McD lige præsenteret deres morgenmads McMuffins, og dem skulle vi naturligvis prøve. Så der blev købt 2 styks, men for at gøre en lang historie kort skal vi så ikke bare sige at dem kommer vi ALDRIG til at købe igen for de vargodt nok ringe
a

Endelig fremme skulle vi lige skrive os på listen over fremmødte 
a
Jaja der var da ret mange som var mødt op fra morgenstunden af
a
Efter en kort breifing ankom dommerne (en par gange for kameraets skyld) og så var der ellers bare vente tid til klokken 14 hvor det blev min tur til at vise min ret
a
Jeg var ret glad for at have en kold ret med, for ud over køleskabe var der kun en mikroovn til at varme mad i og det kan da kun gøre ens ret kedelig og trist efter en tur i sådan en fætter
a
a
Kan i mon gætte min livret?
aa

a
En Sulten Studerende efter aaaaaalt for meget ventetid

Ikke min ret men en super flot kage der lige blev samlet ved siden af C og mig




Næsten min tur :)
a
Meget misundelig på den her lækre fætter.... bare den var min hehe
a



En meget stolt Sulten Studerende der lige har fået ros fra tre dygtige kokke
a

UPDATE:
Øv, øv, øv, øv altså, her havde jeg gået og glædet mig til at se min ret på fjernsynet, og så var jeg bare helt nådesløst blevet klippet ud af programmet. Ja jeg kan vist roligt sige at det var en ret så skuffet Sulten Studerende der sad og så tv igår aftes, oh well i det mindste har jeg stadig alle mine billeder fra dagen så helt skidt er det jo ikke. Men tror ikke at jeg melder mig til sådan et show lige med det samme :(

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...