mandag den 19. november 2012

GIVE AWAY FRA SANTA MARIA

Det her er hvad en heldig læser kan løbe af med den 1. december

Så er der ikke længe til at jeg trækker vinderen af den store kasse med produkter fra Santa Maria, og ja lige nu er der ret stor chance for at man kan vinde kassen for er er nemlig kun små 15 stk. der har deltaget, men mon ikke der skulle side flere Sultne Studerende derude som kunne tænke sig at være med i lodtrækningen?

Derfor får i her lige en lille reminder indlæg om give away'en. For kort lige at ridse op hvad det hele går ud på, ja så blev jeg for nogle uger siden kontaktet af Anders fra Santa Maria,og han spurgte mig om ikke jeg kunne tænke mig at lave en give away med en stor kasse fuld af spændende og eksotiske basis produkter fra Santa Maria fra både deres indiske linje, tex-mex linje, thai linje og en masse krydderier til at pifte hverdagens måltider op med; og sådan et tilbud kan man da næsten ikke sige nej til. Så den 1. december 2012 trækker jeg lod blandt alle deltagerne, og bagefter bliver vinderen offentlig gjort både her på bloggen og på Facebook siden. Men hvordan får man så fingrene i den her lækre kasse?

Jo man skal gå ind på den her hjemmeside og finde sin favorit vegetariske opskrift blandt Santa Marias opskrifter, derefter skal i skrive jeres favorit vegetariske Santa Maria opskrift i kommentarfeltet under det her indlæg (man kan også skive det i kommentarfeltet under det her indlæg)  og del også meget gerne jeres egene vegetariske favorit ret, dog ikke et krav.

.

Man kan deltage med op til 3 lodder, ja se så blev muligheden for at vinde lige pludselig lidt større :)

1 Lod = kun kommentar

2 Lodder = kommentar + fast læser gennem enten Facebook eller Bloglovin

3 Lodder = kommentar + fast læser gennem enten Facebook eller Bloglovin + del give away på egen blog


6 kommentarer:

  1. Pernille Munk Liusner19. november 2012 kl. 17.20

    Vegetarisk burito! :-)

    SvarSlet
  2. Wegetabilsk burrito!

    SvarSlet
  3. Caroline Filippa Knabe20. november 2012 kl. 10.43

    Jeg synes den afrikanske tomatsauce ser superlækker ud ! Det må vist blive min favorit :)

    SvarSlet
  4. Uhh, det må vist være den afrikanske tomatsauce - den ser godt nok lækker ud :-)

    SvarSlet
  5. Så lykkedes det trine.. Har os synes godt om på face.

    SvarSlet
  6. Vegetarisk burrito :-)
    Bedste tidspunkt til sådan en give away, når det meste af madbudgettet bliver brugt på julegaver ;-)
    Følger både på bloglovin og FB.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...