mandag den 26. november 2012

YUMMYLICIOUS FREDAGS BURGER

Fredagens lækre kyllingeburger

I fredags fik vi en rigtig lækker kyllingeburger til aftensmad og den smagte bare så godt, så jeg var simpelthen nødt til at smide den op på bloggen. Den var super hurtig at smide sammen, ja jeg skulle faktisk bare have stegt bacon og kylling og så var der ellers ja. Men nu hvor det var så hurtig mad flottede jeg mig da lige g stillede an med hjemmebagte boller, men bare rolig det var kun de super nemme grovboller jeg bagte (selvom jeg dog bare lavede dem i en alm. hvede udgave da jeg ikke havde mere 5-kornsblanding stående.) og når noget er så let at lave som dem er det da lige til at overkomme ikk’









*Tip: i stedet for at bruge en masse mayo på sine burgere og sandwiches kan man med fordel smøre en blød avocado på en eller begge bunde, det spare lidt på det usunde fedt, og så smager det faktisk rigtig godt specielt hvis man også lige kommer lidt citronsaft over

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...