torsdag den 12. juli 2012

BANANER I SØDE/SALTE PYJAMASSER



I går da C og jeg var ude for at handle ind til det "Mexicanske fladbrød" faldt jeg over nogle bananer i Superbest der var blevet sat ned til en flad femmer bare fordi de var blevet lidt stødt og så lidt kedelige ud, men selve frugten under skrallen fejlede jo ikke noget så ned i kurven røg de da jeg straks fik en fiks idé til hvad de skulle bruges til. For dem der følge med på Facebook så i nok et billede af de kedelige bananer igår efterfulgt af spørgsmålet: hvad har chokolade, kedelige bananer og saltede nødder med hinanden at gøre? Og for dem der ikke havde gættet det kommer her svaret, for det de har med hinanden at gøre er, at de sammen danner verdens nok nemmeste is-snack som faktisk smager ret så godt med det cremede bananfyld omgivet af sød chokolade og saltede nødder. Det eneste jeg nok ville lave anderledes næste gang jeg laver dem (for der bliver helt sikkert en næste gang) er at dyppe dem i lys chokolade istedet for mørk chokolade så banan hapserne lige bliver en tand sødere






0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...