mandag den 28. januar 2013

FOTOKONKURRENCE


For nylig så jeg at Hotel- og Restaurantskolen har en fotokonkurrence kørende inde på deres Facebookside, overskrifter er "Din flotteste ret" og hovedpræmien er et gavekort på 3000 kroner til restauranten Kadeau i København. Konkurrencen er godt nok kun for skolens elever, men siden jeg går på skolen kunne jeg ikke lade være med at uploade mit svar på "din flotteste ret" for selv om der er langt fra de tydeligt gourmet inspirerede billeder til min reje ceviche er det nu stadig meget sjovt at se hvor mange der synes om min retten, og hey hvis jeg skulle vinde en lækker middag, så ville det da heller ikke gøre noget ;)

Konkurrencen kører indtil slutningen af februar og jeg ville blive super glad hvis I gad at slå et smut forbi og give min ret jeres stemme,

I kan stemme på retterne HER

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...