søndag den 20. januar 2013

MADPLAN FRA UGE 3


Det jeg næsten har spist mest af i den her uge, altså udover tørt brød og revne gulerødder og æbler

...Ja madplan kommer der ikke nogen af i den her uge, jeg har nemlig ligget på langs næsten hele ugen og har stort set kun spist havregrød, tørt brød og revne gulerødder med æble, andet har jeg stort set ikke været i stand til at holde i mig. Det var ellers en uge jeg havde set frem til i rigtig lang tid, jeg skulle nemlig både have været ude i min første minipraktik, og have været inde til et event hos Miele og have set nærmere på deres dampovne sammen med en masse andre dygtige madbloggere . Men det blev der desværre ikke noget af, jeg troede ellers at jeg kunne nå at være frisk til onsdag (der skulle jeg have være til eventet) men hen ad eftermiddagen kunne jeg godt se at jeg ikke kunne tage afsted så jeg var nødt til at smide en mail afsted og melde afbud i den 11. time, og da jeg dagen efter mente at jeg var frisk nok til at tage ud i minipraktikken, ja så endte det med at jeg efter nogle timer måtte blive sendt hjem igen. Så alt i alt en super fed uge...håber i kan mærke den bidende sarkasme i den sætning.

Any way så håber jeg at næste uge bliver bedre end den her, for værre kan det da næsten ikke blive.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...