onsdag den 1. maj 2013

ET LILLE SMUT I IKEA

I morges vågnede jeg alt for sent, som i mit tog gik 20 min. efter jeg sprang ud af sengen, og løb ud på badeværelset for at gøre mig klar. Optimismen var dog i højsæde, og indtil kl. blev 8:10 var jeg helt sikker på at jeg nok skulle nå toget... men det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Derfor måtte jeg tage bilen ind til Valby, en tur som jeg mildest talt ikke så frem til (jeg hader nemlig at kører på motorvejen, ja kald mig bare mormor ;) ) Men afsted det skulle jeg altså, for i dag havde vi den første egentlige præsentation af hvad vores eksamen kommer til at  handler om. Efter en noget skræmmende tur på den store farlige motorvej nåede jeg dog sikkert i havn og havde den ene projekt-lektion som stod på skemaet for i dag, ja jeg behøver vel næppe at sige at hvis ikke det var fordi vi skulle informeres om eksamen så var jeg nok blevet hjemme.

Men nu var jeg jo alligevel inde omkring københavnstrup, så jeg besluttede mig at slå et smut forbi Ikea på vej hjem så jeg kunne få købt et klapbord til vores altan. Og naiv som jeg var tænkte jeg at jeg da sagtens kunne tage i Ikea og kun købe et enkelt lille klapbord og så smutte ud derfra igen...hehe men selvfølgelig kunne jeg ikke det, jeg kan i hvert fald ikke (nogen gange undres jeg over at jeg ikke kender mig selv lidt bedre). Men jeg var da nogenlunde dygtig idag og købte kun 6 små bitte impulskøb, hehe som jeg sagde jeg var lidt dygtig

Med hjem kom den sødeste lille madkasse, et sommer-ananas glas, et dejligt stort spækbræt, nogle bitte små glasskåle og den obligatoriske pakke med snickers og M&M's - ja og så selvfølgelig det bord jeg var taget der ind efter 


Faktisk havde jeg købt to af de søde ananas glas, men makkeren overlevede desværre ikke turen hjem i bilen:(  jeg havde ellers lige set for mig at jeg skulle drikke alverdens søde sommerdrinks med min veninde Zindy på vores altaner her til sommer i festlige ananas glas, men nu må det så bare blive i almindelige glas istedet, men mon ikke drinksne kommer til at smage ligeså godt?

Nå jeg må smutte, jeg er nemlig blevet inviteret i biffen og se Oblivion  af C her kl 18:30 - ja jeg sal nok give en lille update når jeg kommer hjem
.

*UPDATE:
Ja jeg har ikke tænkt mig at spoile filmen for andre der måske kunne finde på at gå ind og se den. Dog er jeg nødt til at sige, at selvom det er en rigtig god film så er den måske en lille smugle langtid om at komme ordentligt igang. Men når den så til gengæld kommer igang er den faktisk rigtig god, og den passer til både mande hyggeaftnerne og tøse hyggeaftnerne for der er masser af action, gadgets og eksplosioner samtidig med at der er lovestory ala "The Vow" (Elsk mig igen) for alle pengene. Derfor synes jeg også at man skal give den en chance og smutte i biffen for at se den, for selvomden er langtrukken er den så meget vente tiden værd.

Synes også lige at jeg ville indvie Ikea-hunden og valgte at bruge den som snackskål under filmen. Jeg havde både vindruer, krydrede mandler og lidt chokolade med... slet ikke dårligt som filmguf

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...