søndag den 2. juni 2013

PØLSE SPIRALEN


Puha hvor har det været varmt i dag, specielt når man bor i lejlighed og har en meget lille altan, for på dage som i dag gad jeg da godt lige at have plads til en pool. Men sådan ligger landet desværre ikke, men hey så har jeg da i det mindste en god undskyldning for at kunne spise is i rå mængder for at køle kroppen lidt ned. Og ja jeg har virkelig spist mange is idag, næsten så mange så det er ligefør at jeg skammer mig... men også kun næsten. Selvfølgelig har vi også fået rigtig mad at spise i dag, og selvom menuen stod på en rigtig sommerklassiker i form af kartoffelsalat og grillede pølser, lavede jeg dog et lille twist. Jeg ville nemlig prøve at skære pølsen ud som en spiral før den blev grillet, mest af alt fordi jeg tænkte at det kunne se sjovt ud, men også fordi at jeg ville se om ikke man kunne få flere crispy steder på pølsen når nu man flik et større overflade areal at grille ved at skære den ud som en spiral, og hvis jeg skal sige det selv, så virkede det helt efter hensigten. Det havde i hvert fald både en wow effekt hos mændene da de fik deres aftensmad, og så var pølserne såmænd også blevet dejligt crispy uden på, så jeg kommer da helt sikkert til at lave pølser på den her måde igen

Man skal bruge nogle pølser, grillspyd og en skarp kniv.






Og så var der ellers serveret

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...