søndag den 25. marts 2012

FØRSTE SKOLEDAG

Nu er jeg jo startet på kokkeskolen her i torsdags, så jeg ville lige smide et par billeder ind fra min første dag på skolen. Det var super fedt at starte op på uddannelsen jeg har drømt om hele mit liv, så da vi fik udleverede skabe til vores tøj og et knivsæt var jeg jo lige ved at danse rundt som en lille 5-åring der lige havde fået den bamse hun havde ønsket sig til jul.

Men nu er det jo en uddannelse så vi fik jo selvfølgelig også en bog udleveret, og jeg kunne simpelthen ikke dy mig så allerede dagen efter var den blevet læst igennem (i know kald mig bare stræber)
Men selvom jeg var ovenud lykkelig for at starte så var det alligevel lidt hårdt at skulle stå op klokken 5:30 får at kunne nå bussen til Slagelse så man kan møde kl. 8:20, så på vej hjem igen måtte jeg overgive mig og sove på vej hjem i bussen, og det tror jeg ikke er et enkeltstående tilfælde.

Mit fine røde skab fyldt med alt mit grej til køkkenet (jakke, bukser, sko, knive, fortykker og sidestykker samt hat

Knivsætter fra Victorinox som kom i en praktisk kuffert

Inside look til det velassorterede knivsæt
.
Nedeunder knivene var der et ekstra lille rum hvor der var tyndskræller, urtekniv og vinoplukker

Vi fik også en teori bog første skole dag der virkelig går i dybden med de forskellige grund tilberedningsmetoder

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...