torsdag den 8. marts 2012

R.I.P - GOODBYE OLD FRIEND

Billedet er lånt fra Google

Så skete det der bare ikke måtte ske... min computer brændte sammen, så det betød at jeg i mit stille sind kunne hører alle de paniske stemmer råbe "Åh fuck alt mit skolearbejde!" og "Nooooo hvad nu med alt det jeg følger med i på nettet!" og sidst men ikke mindst råbte de også "Jamen for helvede altså nu kan jeg jo ikke opdaterer bloggen!". Heldigvis var stod det hele ikke så slemt til som jeg troede til at starte med, for på min eksterne harddisk havde jeg heldigvis en backup af alle mine dokumenter, alt min musik og alle mine billeder. Dog havde jeg ikke nået at lave backup af mine seneste køkkeneskapader der bl.a. bestod af den mexicanske karamelsauce dulce de leche,  så de billeder er desværre gået tabt :(   men på den anden side så betyder det jo at jeg har en meget god grund til at lave de fleste af tingene igen.

Men altså nu ligger landet jo sådan at jeg brugte min computer så sindsygt meget at jeg bare ikke kunne undvære den, hverken privat og da slet ikke på studiet, så jeg måtte skynde mig ud i den lokale Fona og snakke med de venlige ansatte om muligheden for at anskaffe mig en ny computer, og de havde heldigvis lige præcis én model tilbage af den computer jeg havde gået og små-savlet over i et stykke tid, og heldigvis var det ikke fordi at det var en mega dyr en af slagsen. Så uden videre omsvøb fik jeg ekspedienten til at finde computeren frem og vupti, så var jeg ellers på vej hjem igen med en ny computer under armen.
Men jeg må da indrømme at selv om det er ualmindeligt rart at kunne sidde og både arbejde og blogge igen, ja så savner jeg da min gamle computer, for den var virkelig speciel i mine øjne (måske fordi det var det første store køb jeg gjorde helt selv) så det er et trist farvel til min gamle ven, men tilgengæld er det et stort goddag til min nye computer, og jeg kan da kun håbe at den kommer til at være ligeså fantastisk som den gamle var

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...