søndag den 29. september 2013

DANMARKS BEDSTE LIVRET

(billedet er lånt fra Anne's Hyggested)
a

Om ikke så forfærdelig længe er der premiere på et helt nyt dansk madprogram, eller det blev filmet i maj måned så helt nyt er det vel ikke, men det er altså første gang man kan se det i fjerneren. Og hvordan ved jeg så det, jo jeg var såmænd en af deltagerne i programmet som helt enkelt hedder "Danmarks Bedste Livret" hvor almindelige danskere stiller op med deres bud på danmarks bedste livret (som ikke bare er klassikerne frikadeller, stegt flæsk og lignende), og jeg kunne selvfølgelig ikke holde mig væk og var også ude for at vise min livret frem . I aften vises det første afsnit som blev filmet i Svanneke, og selvom i ikke kan komme til at se Den Sultne Studerende folde sig ud på tv'et i aften så synes jeg alligevel at i skal kigge med. For hvis det bare er halvt så sjovt som det var under optagelserne, ja så kan man godt forvente god underholdning her på en søndag aften.

Programmet vises på TV2Fri kl 20:50, men hvis man ikke kan tage kanalen ja så kan man gratis se med HER over nettet. Hvis alt følger planen så vises programmet fra Nykøbing SJ (hvor jeg var med) næste sødag kl. 20:50 men jeg skal nok lige komme med en lille update inden da :)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...